Média

Zveřejněny první výsledky synchronizace televizních a online kampaní

Během listopadu a prosince probíhaly první dvě kampaně zaměřené na synchronizaci online kampaní s právě probíhajícími reklamami v českých televizích. Pilotu se účastnily společnosti Vodafone a Komerční banka.

„Pilotní kampaně prokázaly, že televizní kampaně zlepšují ukazatele současně běžících online kampaní a to (z hlediska mediálních ukazatelů) velmi výrazně. V následujících měsících nás čeká spousta analýz ohledně podobných dopadů na konverze, které budou testovány s předními českými e-shopy. Stejně tak budou v příštích měsících testovány i synchronizace online kampaní s počasím a sportovními eventy.“ zmiňuje Martin Slavík za Omnicom Media Group.

Výsledky
V 95 % případů lepší CTR než oproti kampani bez synchronizace s TV.
V 60 % případů bylo CTR lepší o 50 a více procent.
Ve 40 % případů bylo CTR lepší o 100 a více procent.
Z hlediska průměru pak kampaně se synchronizací dosáhly o více jak 100 % vyšší CTR.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  3. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  4. International management trainee
    Modletice
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!