Pro správné zacílení své televizní kampaně banka Zuno využívá metodu zvanou neuromarketing, kterou nabízí výzkumná společnost GfK. Díky zjištěním dokázal realizační tým Zuno postupně rozpracovat jednotlivé postavy reklamní kampaně.
Zajímavým zjištěním v této studii byl fakt, že slovní komentáře k jednotlivým postavám – naivní blondýna, bláznivý kreativec, suchý šéf bez emocí a solidní bankéř – se lišily od toho, co naměřily přístroje.
Zatímco první tři postavy získaly v rozhovorech spíše negativní hodnocení, emoční zážitek naměřený pomocí neuromarketingu ukazoval, že jednoduchá ale vzpurná blondýnka dokáže zaujmout, kreativec nevyvolává proklamované záporné emoce a šéf díky suchému projevu pointuje humornou scénku. Naopak férový bankéř i přes pozitivní výpovědi respondentů nevyvolal dostatečně silné emoce a v porovnání s ostatními poněkud zanikl.