Reklama

Značka Tic Tac a Petr Mrázek v nové kampani pro sociální sítě

Značka Tic Tac se spojila s Petrem Mrázkem, hokejistou NHL chytajícím za Detroit Red Wings, aby v polovině září představila společnou kampaň pro sociální sítě.

Ta je Petrovi doslova šitá na tělo. Známý hokejista totiž bude formou série krátkých videí zveřejněných na facebookovém profilu značky Tic Tac odpovídat každý měsíc na jednu osobní otázku. Součástí nové kampaně bude také soutěž, ve které si přijdou na své fanoušci Petra i osvěžující síly populárního bonbónu.

Petr Mrázek je coby známý gólman spojován se sportovním prostředím, nyní ale doslova odloží brankářskou masku a ukáže svoji tvář tak, jak ji ještě neznáte. V průběhu následujících 12 měsíců bude Petr odpovídat formou videa na 12 otázek, z nichž první se na facebookovém profilu značky Tic Tac objeví v polovině září. Spolu s otázkami na tělo přichází značka i s novou soutěží, ve které budou moct fanoušci vyhrát krabičky Tic Tac podepsané přímo Petrem Mrázkem.

Kampaň je primárně vytvořena pro sociální sítě, proto bude možné veškerý obsah zobrazit ve formátu pro mobilní zařízení.

Čtěte také

  1. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  2. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  3. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  4. Marketingový specialista s AJ
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!