M&M´s, uvádí na českém trhu vůbec poprvé v historii online spot. Příběh zachycuje pár chystající se sledovat film v pohodlí domova a „ve společnosti“ Červeného a Žlutého, kteří situaci vtipně glosují.
„Premiérová reklama byla vybrána tak, aby představila hlavní hrdiny značky M&M’s Červeného a Žlutého i jejich osobnosti a také připomněla jednu z příležitostí, pro kterou jsou podle nás M&M’s ideální – jako pochoutka k dobrému filmu, ať už je člověk doma u televize, nebo vyrazí do kina,“ doplňuje brand manažerka značky M&M’s Jaroslava Kapitánová. Žlutého nadaboval David Novotný a Červenému propůjčil hlas Martin Stránský. Spot pochází z dílny BBDO New York a k vidění je od září. V rámci digitálního prostředí startuje i komunikace na novém lokálním facebookovém profilu pod dohledem agentury Triad. Nechybí ani PR podpora v režii AMI Communications.
Součástí podzimní kampaně značky jsou také rozsáhlé in-store aktivity, včetně speciálních forem vystavení. V síti Tesco bude možné od 23. 9. 2015 získat originální hrnek M&M’s při nákupu produktů M&M’s v minimální hodnotě 79,90 Kč. Značka M&M’s nabídne v rámci osmi na míru ušitých in-store mechanik ve spolupráci se svými retailovými partnery celkem 41 000 originálních M&M’s dárků a také 3 zájezdy do prodejny M&M’s World v Londýně. Nebude chybět ani sampling, v jehož průběhu se rozdá 86 000 vzorků.
Už na jaře značka M&M’s uvedla nové velikosti balení, k standardním 45 gramům přibyly ještě verze 90 a 150 gramů, nyní úplně nově přichází „kapesní“ balíček o váze 20 gramů. Aktuálně portfolio čítá čtyři varianty balíčků ve dvou příchutích choco a peanut.