Pražané se od října mohou potkávat s kampaní společnosti 2GIS, a to v ulicích na CLV plochách, v MHD či na B1 plakátech v restauracích, klubech, barech, fitness zařízeních či čekárnách a ordinacích lékařů.
Kampaň bude zároveň intenzivně využívat online formátů a mediální podpory na sociálních sítích. Zaměřena bude na Prahu a spádové oblasti.
„Cílem kampaně je kreativní a hravou formou představit veřejnosti benefity informačního systému Prahy 2GIS. Chceme lidem na konkrétních příkladech a situacích ukázat, jak 2GIS dokáže ulehčit a především zpříjemnit život v Praze,“ říká ředitel společnosti 2GIS Jan Vališ. Plánování, nákup médií i produkce kampaně vznikla inhouse v Loosers.
Ředitelka agentury Iva Bízová ke kampani dodává: „Od října spustíme také novou koncepci komunikace na sociálních sítích, vizuály kampaně se odrazí i v PPC podpoře produktu. Na listopad chystáme netradiční instalaci ve vybraných obchodních centrech a kromě komunikace k cílovým uživatelům se zaměříme také na komunitu pražských podnikatelů a živnostníků. Pro realizaci 7 klíčových vizuálů jsme si vybrali vyzkoušeného, precizního fotografa Pavla Aschermana.“