On-line

Web mobilního operátora Air Telecom prošel redesignem

Kromě kompletní grafické proměny nyní stránky lépe zohledňují rozdělení produktového portfolia v sítích AIR a U:fon. Pozornost byla věnována také srozumitelné prezentaci jednotlivých tarifů.

Webové stránky čtvrtého mobilního operátora Air Telecom, mimo jiné provozovatele sítě U:fon, prošly v těchto dnech kompletní proměnou. Hlavní předností je komfortní přístup návštěvníků k důležitým informacím. Parametry tarifů jsou prezentovány přehledně bez nutnosti studování doplňujících materiálů a speciálních podmínek.

Nová prezentace má za úkol návštěvníkům přehledně prezentovat rozdělení služeb a tarifů operátora mezi sítěmi AIR a U:fon. V síti U:fon jsou provozovány hlasové a datové služby standardu CDMA, síť AIR pak poskytuje své zázemí mobilním službám provozovaných na technologii GSM. Toto rozdělení je v produktové části nového webu velmi patrné a zákazník vždy ví, který typ služeb prochází.

„Poté, co Air Telecom koupil značku U:fon, vznikla otázka, zda tento známý brand užívat i nadále. Podle našich průzkumů má tato ryze česká značka stále vysokou hodnotu a u veřejnosti je oblíbená. Rozhodli jsme se proto již existující služby nadále provozovat pod značkou U:fon a nové služby v síti standardu GSM zastřešit značkou Air,“ říká k rozdělení portfolia Lenka Janatová, marketingová manažerka Air Telecom, a.s.

Pomyslné propojení obou značek (Air Telecom a U:fon) symbolizuje také barevné ztvárnění nového webu. Zelenou a šedou barvu typickou pro brand U:fon doplnila modrá, kterou má v logu Air Telecom. Čistý a „vzdušný“ design podtrhuje použití bílé barvy pozadí stránek a vhodných ilustračních obrázků.

Web mobilního operátora Air Telecom nabízí také výrazně lepší uživatelský komfort. Zákazníci mají snazší přístup k nastavení svých služeb a vyúčtování díky sekci „Samoobsluha“ přímo z titulní stránky. Stejně přímočarý je přístup k zákaznické i technické podpoře a k zodpovězení nejčastějších otázek.

airtelecom_kampan

Zvláštní pozornost byla věnována také prezentaci tarifů a jejich parametrů. „S našimi zákazníky jednáme férově. Co a za jakých podmínek za své peníze dostanou, se dozvědí přímo z prezentace tarifů na webových stránkách a z oficiálního ceníku ke stažení. Vyhýbáme se hvězdičkám a poznámkám pod čarou,“ doplňuje Lenka Janatová.

Nová podoba webových stránek je výsledkem spolupráce marketingového oddělení a grafických a webových designérů společnosti Air Telecom.

-red-

Čtěte také

  1. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  2. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  3. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  4. Marketingový specialista s AJ
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!