Leoš Mareš letos v dubnu dvakrát po sobě vyprodal O2 arénu. V květnu 2019 plánuje největší českou víceúčelovou halu vyprodat dokonce třikrát. Smělý plán mu pomáhají i tentokrát uskutečnit agentury Media Buyers a Mediasharks.
“Jsme rádi, že máme opět možnost spolupracovat s Leošem na jeho koncertech a věříme, že vizuální identita, kterou jsme navrhli, pomůže oslovit dostatečně širokou cílovou skupinu a Leošovi umožní koncerty opět vyprodat a splnit si tak, co si předsevzal,“ říká David Martínek, který vede Mediasharks.
“Letošní mediální strategie musí být logicky mnohem propracovanější a inzerce mohutnější, abychom dokázali splnit cíl v podobě tří naplněných O2 arén. Kampaně poběží ve všech typech médií, ale dominovat bude logicky digitál,” dodává Lukáš Chmela, majitel mediální agentury Media Buyers.