V podvečer 19. května 2016 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 11. ročníku Marketér roku 2015.
Večerem provázel excelentní moderátor Karel Voříšek a SWING KVARTET Ivana Smažíka se zpěvačkou Evou Emmingerovou zpříjemnil večer všem zúčastněným.
Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty.
Výsledky soutěže
Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:
Velký delfín – hlavní cena soutěže:
Mgr. Miroslav Bobek
Ředitel Zoologické zahrady hl. m. Prahy
za marketingové aktivity dosahující vysoké i mezinárodní uznání
Zvláštní cena – Růžový delfín:
Ak. mal. Petra Fundová
Burda Praha, s.r.o. – generální ředitelka
za komplexní marketingový projekt na podporu prodeje produktů a služeb
Zvláštní cena – Červený delfín:
Michal Finta
dámejídlo.cz – ředitel marketingu CZ/SK
za úspěšnou marketingovou strategii nového produktu s významným podílem na trhu