Online banka Zuno, jediná banka bez fyzických poboček v Česku a na Slovensku, se v aktuální kampani nazvané Moře a hory výhod zaměřuje na rekreanty a cestovatele. Prostřednictvím speciální microsite představuje výhody účtu Plus, kreditní karty a mobilní aplikace. Tyto služby totiž patří k povinné výbavě na cesty a přístup k penězům je stejně důležitý jako cestovní pojištění.
Po založení účtu Plus mají klienti Zuno díky bezkontaktní kartě automaticky všechny výběry z bankomatů v zahraničí zdarma. Pokud svůj účet budou využívat aktivně, neplatí ani za vedení účtu. Zuno také turistům nabízí kreditní kartu, se kterou nebudou mít žádné problémy při placení kdekoli na světě a navíc mohou využít až 55denní bezúročné období.
„Dovolená je událost, na kterou se těšíme celý rok. Tak proč bychom se stresovali kvůli bance. Když máte účet, za který nic neplatíte, kreditku a přístup ke svým financím 24 hodin denně a sedm dní v týdnu, není důvod dělat si starosti. Kampaň Hory a moře je určena pro všechny, kteří se rozhodli trávit léto bez toho, aby museli řešit svou banku,“ říká Bohdan Fedor, šéf marketingu Zuno.
Letní cestovatelská kampaň běží od poloviny července do poloviny srpna a platí pro stávající i nové klienty banky. Hlavním komunikačním kanálem je zmíněná microsite podpořená bannerovou reklamou a aktivitami v oblasti public relations a sociálních médií.
Kampaň připravil interní tým banky s agenturami Zaraguza (kreativa), Ponyhouse (content marketing), Black Apple (public relations) a ZenithOptimedia (média).