Marketing

Velká pardubická se Slavia pojišťovnou

Slavia pojišťovna se stala novým titulárním partnerem Velké pardubické. Pojišťovna, která nese jméno se 150letou historií, a i dnes je ryze českou pojišťovnou, začíná spolupracovat s Dostihovým spolkem a.s., pořadatelem dostihů na Pardubickém závodišti.

Legendární 129. Velká pardubická tak získává nové oficiální označení: 129. Velká pardubická se Slavia pojišťovnou. Partnerství je platné následující tři roky a Slavia pojišťovna se zavázala k ročnímu plnění v řádu milionů.

„Ve Slavia pojišťovně si zakládáme na moderním přístupu k tradičním hodnotám. A jako tradiční vnímáme i závody v Pardubicích,“ upozorňuje Karel Waisser, generální ředitel Slavia pojišťovny a prozrazuje hlavní důvody, které vedly ke spojení s Velkou pardubickou: „Velká pardubická je pro většinu Čechů legendou, proto jsme se ve spolupráci s Dostihovým spolkem rozhodli, že uděláme vše pro to, aby tento tradiční závod mohl pokračovat. Letošní rok je pro nás zkušební. Naskočili jsme do rozjetého vlaku a velmi rychle dotáhli podmínky pro spolupráci. Tu plánujeme i na následující sezóny.“

„Renomé závodu, vášeň pro sport, zájem veřejnosti, ale také média nás přesvědčila, že jsme nakonec zvolili Velkou pardubickou a jsme si jistí, že je to správný krok. Byť jsme firma, která si zakládá na flexibilitě a rychlé reakci na nové trendy pojišťovacího trhu, stále také ctíme tradice. Zároveň se považujeme za patrioty, pojišťovna je 100% vlastněna českým kapitálem. Cítili jsme potřebu trochu pomoci českému dostihovému sportu. Jde o spojení dvou silných českých značek,“ komentuje Karel Waisser hlavní důvody, které vedly ke spojení Slavia pojišťovny a Pardubického závodiště.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!