Společnost Microsoft ve spolupráci s partnerem Tesco připravily ve vybraných obchodních centrech Zóny komfortního nákupu, kde se návštěvníci naučí jak chytře nakoupit z mobilu, tabletu či notebooku.
Kampaň byla připravena s cílem prezentovat nová Windows 8.1 zařízení, která jsou v Zónách komfortního nákupu návštěvníkům k dispozici na vyzkoušení, a novou aplikaci Potraviny on-line na itesco.cz, která chytrý nákup umožňuje. Návštěvníci, kteří služeb této aplikace na místě využijí, získají odvoz nákupu zdarma až domů, současně mohou získat slevu 200 Kč při dalším on-line nákupu a zapojí se do soutěže o řadu hodnotných cen, jako je tablet Lenovo Miix 2 8, Acer Iconia W4, telefon Nokia Lumia 625 atd.
Kampaň byla připravena ve spolupráci s agenturami Wunderman a P4& P.