Společnost O2 spouští Modrý blog. Modrý blog doplní tiskové zprávy publikované v tiskovém centru společnosti Telefónica o další zajímavé informace.
Vedle toho slouží i pro publikaci článků či statistik, které už jsou příliš rozsáhlé pro sociální sítě. „Jen na Facebooku máme téměř 160 tisíc fanoušků a ti chtějí nejen informace o našich službách, ale i novinky ze světa telekomunikací. Díky Modrému blogu jim toho můžeme sdělit a ukázat víc,“ říká Dana Dvořáková, ředitelka korporátní komunikace společnosti Telefónica Czech Republic.
Modrý blog bude přinášet nové články obvykle každý všední den a jeho návštěvníci se mohou těšit jak na novinky ze světa technologií, tak na zprávy zevnitř O2. Mezi nimi čtenáři najdou i novinky ze startupového akcelerátoru Wayra či z programů na podporu mladých Think Big a Talentum. Vedle toho bude Modrý blog pravidelně přinášet i recenze nejnovějších telefonů či tipy na užitečné mobilní aplikace.
Modrý blog v České republice navazuje na podobné aktivity O2 v jiných evropských zemích – například na blog The Blue ve Velké Británii či na O2 Blog v Německu.
– red –