Stát se zavedenou značkou a podporovat image společnosti má za cíl nejnovější kampaň společnosti MOL Česká republika, která se od 1. května objevuje napříč médii. Její hlavní koncept „Načerpejte dobrou náladu“ odkazuje k produktům, hodnotám a servisu, který společnost na svých čerpacích stanicích nabízí.
Stěžejní částí kampaně je televizní spot, ve kterém sice hraje hlavní roli rodina, která si přijede odpočinout a natankovat k čerpací stanici MOL, ale vzhledem k široké cílové skupině zákazníků společnosti se v něm objeví i skupina mladých žen, businessmani, otec s dcerou či dělníci. Všichni si po návštěvě čerpací stanice zpívají ústřední píseň kampaně – Toulavá od Sebastiana. Odjíždějí totiž s dobrou náladou. Právě toho chce totiž společnost docílit u všech svých zákazníků. Stát se pro ně místem, kde se rádi zastaví a načerpají dobrou náladu.
„MOL vstoupil na český trh v loňském roce a díky akvizici několika sítí čerpacích stanic se hned stal dvojkou na trhu. Právě v souvislosti s tím chceme pracovat na zvyšování povědomí o značce a na vytváření pozitivní image. Rebranding získaných čerpacích stanic probíhá velmi rychle. V tuto chvíli je u českých silnic již více než 125 čerpacích stanic v našich typicky zelených barvách. Právě nyní je proto vhodná příležitost značku podpořit i marketingově,“ řekl Radim Špůrek, retail director společnosti MOL Česká republika.
Kampaň se objeví napříč všemi komunikačními kanály. Kromě televize tedy také v rádiu, tištěných a online médiích a na OOH nosičích i na sociálních sítích. Pro ně jsou klíčové vizuály s rodinou podpořené produktovými vizuály s kávou, sendvičem, věrnostním programem a nabídkou aditivovaných paliv.
Na kreativním konceptu kampaně se podílel tým společnosti MOL a agentura WMC/Grey, nákup médií měl na starosti Mindshare. Na reklamním spotu se produkčně podílel Filmservice a režisérské duo MODS.