Reklama

Společnost Ahold mění po čtyřech letech komunikační strategii. „Agenti“ budou nahrazeni konceptem „Vedoucí prodejny Albert“

Společnost Ahold přichází s významnou změnou ve své komunikační strategii. Po čtyřech letech přestane využívat koncept „Agentů“, kteří dosud pomáhali komunikovat promoční, tematické a cenové nabídky. Nová koncepce „Vedoucí prodejny Albert“ má za cíl propojit značku se symboly jako otevřenost, důvěryhodnost, originalita a zodpovědnost. Koncept vznikl v mateřské společnosti Albert Heijn v Holandsku, kde úspěšně funguje téměř 10 let.

Nová, dlouhodobá strategie „Vedoucí prodejny Albert“ reaguje na potřeby a požadavky zákazníků s cílem zajistit prodejnám Albert další rozvoj a stát se „nejlepším místem pro nákup potravin“.

„Koncept nabízí více kreativních příležitostí díky využití vedoucího prodejny jako představitele značky a prodejen Albert, což mimo jiné dodává komunikaci a značce více emocí,“ říká Zlata Ulrichová, ředitelka marketingu společnosti Ahold a dodává: „Agenti byli jedineční v tom, že nás nejen výrazně odlišili od konkurence, ale dali nám prostor pro řadu kreativních nápadů ve vztahu k zákazníkům. Nová koncepce s vedoucím prodejny však více reflektuje aktuální dění na trhu a potřeby našich stále náročnějších zákazníků.“ Prostřednictvím hlavního hrdiny bude společnost komunikovat jak image sdělení, tak i akční cenové nabídky.

Ahold_kampan

Novou komunikační strategii připravila společnost Ahold ve spolupráci s agenturou TBWA\PRAHA. Původní myšlenka mateřské centrály Ahold v Holandsku byla použita a kreativně upravena pro lokální podmínky, díky čemuž lze rychle reagovat na potřeby trhu. S vedoucím prodejny se setkáme jak v TV spotech, tak i na webových a facebookových stránkách Albertu, ale i na kanálu youtube.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!