Společnost MasterCard oznámila, že uzavřela exkluzivní globální partnerství s největším světovým poskytovatelem parkovacích služeb, společností Parkeon. Ta nakupujícím umožní využívat nabídek a věrnostních programů místních obchodníků prostřednictvím své mezinárodní sítě inteligentních parkovacích terminálů. Jak tato služba funguje, si můžete prohlédnout na tomto krátkém videu na YouTube.
Jedinečné kupónové řešení vyvinuté společností MasterCard lokálním maloobchodníkům umožní doručovat informace o aktuálních nabídkách kupujícím při placení parkovného. Tento nový proces mění přístup k nakupování a jeho cílem je přinést nakupujícím správné odměny v pravý čas a na pravém místě. Místním firmám tento nový digitální prodejní kanál umožní cíleně a přesně upozornit na relevantní a vhodné nabídky.
Tento systém je první svého druhu a na rozdíl od ostatních věrnostních programů nevyžaduje složité přihlašování ani instalaci aplikací do chytrých telefonů. Funguje rychle a snadno a je dostupný každému.
Pilotní provoz programu bude spuštěn v obchodním centru Rockville Center v New Yorku dne 7. října, kdy bude kupónová platforma MasterCard poprvé integrována do stávajících terminálů společnosti Parkeon. V současné době se plánuje celoplošné zavedení řešení pro maloobchodní nabídky v Evropě a USA na začátek roku 2014.
„Způsob nakupování se mění a nakupující dnes chtějí mít pocit, že se jim dostává toho nejlepšího a nejosobnějšího přístupu. Díky spojení globální sítě, dat a technologického zázemí společnosti MasterCard s celosvětovou distribuční infrastrukturou společnosti Parkeon dnes můžete začít nakupovat už v okamžiku, kdy vystoupíte z auta. Společnost MasterCard má příležitost umožnit nakupujícím zcela nový a neotřelý přístup k interakci s obchodníky, protože jim poskytuje řešení, která jsou přínosná pro nakupující i obchodníky. Díky našemu partnerství se společností Parkeon můžeme nadále klást na první místo zákazníka, protože vytváříme produkty a zážitky, které jsou na míru přizpůsobené lokálním zákazníkům a z jejich hlediska i smysluplné,“ říká Hany Fam, prezident společnosti MasterCard pro globální strategické aliance.
„Správa parkovacích terminálů se vyvíjí – z oboru, pro který jsou typické transakce v malých částkách a velká závislost na hotovosti, se stává odvětví schopné přinášet velké obchodní výhody podnikům i odměny zákazníkům. Takto rozsáhlé partnerství je zatím poslední inovací v oboru pouličního parkování, díky níž budeme schopni nejen vyhovět stále náročnějším požadavkům spotřebitelů, ale i pozitivně ovlivnit firmy ve 3 000 městech na celém světě, v nichž v současné době působíme,“ doplňuje Stéphane Roques, ředitel divize parkování společnosti Parkeon.
Toto globální partnerství staví na dosavadní úspěšné spolupráci obou společností při propagaci přechodu od hotovosti na bezkontaktní platby mezi spotřebiteli. Výsledkem dosavadního působení v tomto smyslu je nárůst využívání elektronických platebních terminálů společnosti Parkeon v 50 zemích o 27 % za poslední rok. Dnešní oznámení představuje další krok na cestě k lepšímu nakupování a k přeměně parkovacích terminálů z prostých nástrojů pro zpracování plateb parkovného na interaktivní terminály, které lokálním obchodníkům umožní poskytovat řadu služeb.
– red –