On-line

Seznam.cz nově začal nabízet retargeting

Reklamní systém Sklik.cz začal nově svým zákazníkům nabízet možnost využít funkce retargeting. Díky tomu nyní mohou v partnerské obsahové síti oslovit uživatele, kteří na jejich stránkách v minulosti nakoupili nebo je pouze navštívili.

Retargeting pracuje na jednoduchém principu. Provozovatel stránek umístí na svůj web krátký kód, díky kterému si reklamní systém Sklik.cz zapamatuje všechny uživatele stránek a URL adresy, které uživatelé navštívili. Tato data pak mohou například e-shopy použít k definování cílových skupin zákazníků a vytvářet pro ně reklamu na míru v partnerské obsahové síti (Novinky.cz, iHned.cz a dalších téměř 4500 webů). Pomocí retargetingu je tak možné výrazně zvýšit efektivitu on-line reklamních kampaní.

Sklik Retargeting

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!