Bigboard s nástavbou s motivem potápěče a chobotnice umístěný na ulici 5. května v Praze je součástí kampaně na podporu cestovního pojištění Wüstenrotu ProCesty. Pro reklamní kampaň, která potrvá do 17. srpna, zvolil Wüstenrot OOH a internet.
Před letošní letní sezonou nabídl Wüstenrot zajímavé novinky – pojištění zdarma pro děti a zvýšení limitu u léčebných výloh na 5 milionů korun v rámci balíčku Cestovatel 3, který je určen náročným cestovatelům. U online sjednávaného pojištění lze nyní připojistit i storno zájezdu.
Tereza Vránková, vedoucí úseku Marketing a PR finanční skupiny Wüstenrot, ke kampani říká: „V kampani navazujeme na hravý a vtipný styl naší ATL komunikace. Cestovní pojištění je jedním ze základních prvků našeho portfolia pojistných produktů a nabízíme jej od roku 2009. Velmi se nám osvědčilo zavedení sjednání cestovního pojištění přes internet před dvěma lety. V průběhu této doby počet uzavřených pojištění ProCesty vzrostl více než dvaapůlnásobně. Podíl pojištění uzavřených online se v letošním roce již blíží 40 %.
Kampaň připravila reklamní agentura Scholz&Friends, mediální nákup a plánování zajistily agentury Zenith Optimedia a Omnicom Media Group, public relations pak Publicis PR.