Společnost ROSSMANN na jaře 2014 spustila nový věrnostní program ROSSMÁNEK zaměřený na těhotné ženy a rodiny s dětmi do 3 let. Zapojit se však mohou také příbuzní nebo rodinní přátelé. Zájem o registraci je velký. Počet registrovaných uživatelů ke dni 15. 5. 2014 dosáhl 31 450, což překonalo původní očekávání společnosti ROSSMANN, získat 30 000 členů do konce roku. Program nabízí nejen pravidelné měsíční slevy na nákup dětského zboží, ale také poradnu, soutěže, akce a slevy u vybraných partnerů a výhody ve fotoshopu ROSSMANN.
Registrace do věrnostního programu je velmi jednoduchá a probíhá ve dvou fázích. Zájemci si nejprve vyzvednou věrnostní kartu v kterékoliv prodejně ROSSMANN a následně vyplní registrační formulář na webových stránkách společnosti www.rossmann.cz v sekci ROSSMÁNEK.
„Naším cílem je nabídnout rodinám věrnostní program, díky kterému budou moci o své děti pečovat a přitom ušetří. Každý měsíc pro naše členy připravujeme výhodnou nabídku produktů, kterou jsme pro lepší přehlednost rozdělili do 4 kategorií. Naleznou zde vše od speciální kosmetické péče, šetrných čisticích či pracích prostředků, kvalitní dětské výživy, až po širokou nabídku plen a doplňkového sortimentu,“ vysvětluje důvody zavedení programu Kateřina Olšáková, marketingová manažerka společnosti ROSSMANN.
Rozdělení do kategorií
Měsíční nabídka zvýhodněných produktů je pro lepší orientaci členů rozdělena do čtyř kategorií, přičemž první z nich je určena pro těhotné ženy, další tři podle věku dítěte. Kategorie jsou od sebe odlišeny různými barvami a doprovází je jiné zvířátko. V regálech drogerie parfumerie jsou výrobky označené čápem s miminkem (pro těhotné), ovečkou (0 – 6 měsíců), káčátkem (6 – 12 měsíců) nebo žirafou (1 – 3 roky).
ROSSMÁNEK radí
Na internetových stránkách najdou příznivci kromě akčních letáčků také poradnu. Ta je opět rozdělena do čtyř skupin, ve kterých se uživatelé postupně dozvědí, co je čeká v průběhu těhotenství i po narození děťátka. Najdou zde informace o vývoji miminka, doporučení, co je pro něj v jednotlivých etapách života nejlepší a rady, jak se s tímto náročným obdobím vypořádat.
Soutěže a akční nabídky partnerů
Pro registrované uživatele je každý měsíc připravena soutěž o zajímavé dárky. Čím častěji zákazník věrnostní kartu v daném časovém intervalu využije, tím více zvyšuje svou šanci na výhru. Další výhody čekají na uživatele u partnerů společnosti ROSSMANN, kteří jim nabízejí časově omezené akční nabídky na jejich produkty či služby.