Albert nyní spouští sběratelskou kampaň, která vybaví školáky odměnami. Za body z nákupu mohou zákazníci získat třeba obrázkové encyklopedie nebo batohy, ze kterých si vyberou prvňáčci, teenageři i dospělí. Věrnostní kampaň potrvá do 8. října.
Od první srpnové středy běží v obchodech Albert nová věrnostní kampaň, která zákazníkům přípravy na nový rok ulehčí. Školáci mohou vybírat z různých druhů aktovek, batohů a encyklopedií věnovaných například přírodě, vesmíru či vynálezům.
„Těší nás, že našim zákazníkům a jejich nejbližším přinášíme inspiraci, jak trávit čas společně, a navíc se u toho i něco zajímavého dozvědět,“ říká Kateřina Harris, marketingová ředitelka obchodů Albert. „Po roce opět přinášíme oblíbenou kampaň s knížkami. V již pátém pokračování Dětské knihovničky jsme si připravili encyklopedie pro děti i teenagery. Ty letos navíc doplníme i aktovkami a batohy pro menší i větší školáky, ale i pro dospělé,“ doplňuje.
Princip kampaně je jednoduchý, tak jak jsou na něj zákazníci Alberta již zvyklí. Za každých 200 korun nákupu získají zákazníci Alberta jeden bod v podobě nálepky do sběratelské kartičky. Pokud nákup navíc zaplatí partnerskou kartou Mastercard, obdrží ještě jeden bod navíc. Dva body navíc získají zákazníci při platbě na samoobslužné pokladně. Kartičku s nasbíranými deseti body pak mohou proměnit za slevu ve výši až 82 procent na vybranou aktovku, či batoh, nebo libovolnou encyklopedii za zvýhodněnou cenu 69,90 korun.