On-line

Přichází Kaktus, značka zaměřená na mladé lidi

T-Mobile uvedl na trh novou značku Kaktus. Důvody jejího vzniku vysvětluje generální ředitel operátora Milan Vašina: „T-Mobile podporuje řadu externích projektů. Tentokrát jsme se rozhodli podpořit projekt interní, s nímž přišli naši zaměstnanci. Silná značka pro mladé na telekomunikačním trhu chybí, a proto věříme, že bude úspěšná.”

Kaktus je určen všem mladým lidem, které baví dělat věci po svém. Každý se může sám rozhodnout, jestli chce volat, datovat nebo posílat SMS, a podle toho si sestavit svůj vlastní tarif. Umožní mu to nabídka devíti kombinovatelných balíčků, z nichž si sám poskládá, co potřebuje. Balíčky platí vždy 30 dní od zakoupení, a pokud zákazník zrovna žádný nemá, probíhá účtování podle základního tarifu.

Kaktus

– red –

Čtěte také

  1. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!