Reklama

Philips startuje kampaň na podporu limitované řady kojeneckých lahví

Svět kolem dětí by měl být hlavně o radosti a zábavě. To je důvod, proč Philips AVENT startuje svou novou online kampaň „Čím budu“ spojenou se vznikem limitované řady kojeneckých lahví Philips AVENT Natural.

První vlna komunikace, která poběží od 22. března do 13. dubna, bude zaměřena na podporu online hlasování probíhajícího na adrese www.philips.cz/cimbudu. O měsíc později, tzn. 22. dubna 2016, pak bude spuštěna druhá vlna komunikace, která bude podporovat prodej vzniklé limitované řady lahviček Philips AVENT Natural.

O tom, kterých šest budoucích zaměstnání se nakonec z dvaceti možných na lahvích Philips AVENT Natural (260 ml) objeví, bude mít možnost rozhodnout široká veřejnost. V období od 22. března do 13. dubna 2016 proběhne na webových stránkách www.philips.cz/cimbudu.cz online hlasování. Navíc každý, jehož vybrané zaměstnání se dostane mezi šest s nejvyšším počtem hlasů, má šanci vyhrát set lahviček z limitované kolekce Philips AVENT “Čím budu” právě s jedním z jeho vybraných designů.

philips_avent

Veškeré informace o kampani budou k dispozici na webu www.philips.cz/cimbudu.cz a na facebookovém profilu Philips AVENT. Autorem myšlenky kampaně je Ogilvy&Mather Advertising, Poland, za zpracováním webu stejně jako náplní online kampaně stojí digitální agentura SYMBIO Digital. O PR podporu se pak stará komunikační agentura FleishmanHillard.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!