Retro banky nemají šanci – i v tomto duchu se nese lednová kampaň, kterou online banka ZUNO spouští v České republice a na Slovensku. Novinkou, kterou banka v kampani přinese, je refinancování půjček mladších než 1 měsíc. Klienti si mohou znovu promyslet, kolik budou splácet své bance. Se správnou nabídkou mohou přesunout svůj úvěr do jiné banky a ušetřit tak nemalé částky.
Reklamní spoty (15 a 25 sekundové) budou moci diváci shlédnout na stanicích Nova, Nova Cinema a Fanda. Kampaň bude taktéž podpořena online bannery PPC a CRM v trvání od 13. ledna do 2. února. Ústředním prvkem kampaně je logotyp – STOP VYSOKÝM ÚROKŮM.
„V této kampani představujeme speciální podmínky pro refinancování. Až do začátku února mohou svou nevýhodnou půjčku s námi refinancovat všichni ti, kteří se ke konci roku nechali přemluvit na nevýhodnou půjčku v retro bankách,“ říká Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky ZUNO. „Lidé už nemusí čekat tři měsíce, po které je standardně nutné půjčku splácet před tím, než ji mohou přenést do jiné banky. V ZUNO navíc nabízíme jen tři úrokové sazby, s kterými klient vždy ví, jakou nabídku dostane.“
Kampaň připravila Zaraguza Digital, reklamní agentura, která se ZUNO spolupracuje od května minulého roku. Nákup mediálního prostoru zabezpečila ZenithOptimedia. Tato kampaň je poslední retro kampaní ZUNO. Od 1. února totiž banka připravuje další novinky a úplně novou kampaň.