Bohušovická mlékárna, člen potravinářského holdingu ACCOM, uvádí jako první na český trh tradiční islandský zakysaný výrobek Skyr. Launch Skyru, se kterým se český spotřebitel mohl doposud setkat pouze v zahraniční maloobchodní síti, byl zahájen v dubnu a listing bude probíhat postupně během května.
„Jsme rádi, že právě Bohušovická mlékárna je prvním producentem, který tuto staletími prověřenou islandskou specialitu uvádí na pulty českých obchodů. Jedná se o ryze přírodní produkt s vyváženou ovocnou složkou. V novince, která vyplňuje mezeru na českém trhu, cítíme velký potenciál. Jsme přesvědčeni, že přesně takový výrobek spojující výbornou chuť, minimální obsah tuku a zásobárnu proteinů, tady chyběl,“ komentuje uvedení novinky Jaroslav Krajíček, generální ředitel ACCOM Management Group.
V první vlně byla podpora zajištěna především POS materiály, ale již od poloviny května bude nasazena hlavní fáze kampaně, kterou pro Bohušovickou mlékárnu realizuje komunikační agentura Smart Point. Autorem komunikačního konceptu je Petr Voborský.
Hlavní tváří kampaně je dnes již bývalý, ale rozhodně mimořádně úspěšný reprezentant ve sjezdovém lyžování, olympionik Ondřej Bank. Mediální plán zahrnuje intenzivní spotovou kampaň v celoplošných televizích a také efektivní online nástroje a sociální sítě. Připraveny jsou i mediální a PR aktivity.
Ondřej Škarka, jednatel agentury Smart Point, komentuje rozložení kampaně: „Skyr je atraktivní výrobek, který si zaslouží být viděn. Díky vstřícnému přístupu klienta se podařilo připravit dynamický a zajímavý mediamix, jehož páteří je kromě televizních spotů také využití inovativních sofistikovaných nástrojů stále populárnější sítě Facebook. Vynikající byla i spolupráce s Ondřejem Bankem, velmi brzy a zcela přirozeně vzal produkt doslova za svůj, aktivně se podílel i na některých nápadech vznikajících při improvizacích přímo během natáčení.“
Petr Voborský, autor konceptu, k hlavní postavě kampaně dodává: „Právě ve finální fázi schvalování se v médiích objevila zpráva, že Ondřej Bank ukončil sezónu a s největší pravděpodobností i aktivní kariéru. Oceňuji, že klient v konceptu nezměnil ani čárku. Správně pochopil, že váha Ondřejovy autority a přínos jeho osobnosti pro značku se tím nijak nesnižuje.“ Bank navíc zůstává aktivním sportovcem, pro cílovou skupinu je tudíž stále vhodným ambasadorem.