OMV Česká republika podpořila komplexní marketingovou kampaní start zcela nového věrnostního klubu založeného na mobilní aplikaci OMV MyStation. Jako první informovaly zákazníky o možnosti zapojit se do věrnostního klubu vizuály na všech čerpacích stanicích, příspěvky na sociálních médiích, bannerová on-line kampaň a reklama na vybraných outdoorových plochách.
Během léta se postupně přidaly další kanály, jako je rádiová, tradiční printová, televizní a outdoorová reklama ve vybraných titulech a plochách. Díky spolupráci s agenturou Bistro Social propagují věrnostní klub OMV MyStation na svých instagramových účtech prostřednictvím příspěvků i stories také Jirka Král a Jonáš Čumrik (alias Johny Machette), který doplní komunikaci i na Twitteru.
Cílem kampaně je motivovat zákazníky k registraci do věrnostního klubu OMV MyStation a jeho prostřednictvím nabízet pravidelným návštěvníkům čerpacích stanic OMV atraktivní výhody, včetně personalizovaných nabídek na míru podle služeb, které daný zákazník využívá nejčastěji.
„Prostřednictvím našeho nového věrnostního klubu OMV MyStation chceme nabízet atraktivní bonusy našim dosavadním věrným zákazníkům a zároveň zaujmout novou skupinu českých řidičů. Věrnostní klub vnímáme také jako ideální nástroj k tomu, abychom zákazníky vhodným a pro ně atraktivním způsobem odměnili za jejich věrnost a motivovali je k vyzkoušení vlastností našich výjimečných prémiových paliv MaxxMotion, která pochází výhradně z naší vlastní rafinerie ve Vídni. Každý měsíc se chceme zaměřit na podporu konkrétního segmentu naší nabídky,“ říká Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika.
Věrnostní klub OMV MyStation nabízí zákazníkům již od svého spuštění celou řadu odměn, možností čerpání výhod a také atraktivní zaváděcí benefity. Jeho základem je sbírání bodů za čerpání paliva, nákupy či využití mycí linky na čerpacích stanicích OMV v ČR. Stabilní odměny budou doplňovat také krátkodobé promoakce. Aktuálně dostupné možnosti využití bodů mohou zákazníci sledovat přímo v aplikaci. Zaváděcí i průběžné benefity jsou nastaveny tak, aby zákazník mohl hned po registraci a prvním načerpání pohonných hmot získat za své body některou z odměn, například kávu zdarma. Na cestách je možné také využít navíc navigaci na nejbližší čerpací stanici OMV a aplikace nabízí také službu elektronické peněženky, do níž si uživatelé mohou uložit všechny věrnostní karty, které využívají.