Projekt Čtení pomáhá spouští novou outdoorovou kampaň. Záměrem charitativního projekt je nejen přivést děti ke knihám, ale také jim ukázat, jak důležité je pomáhat potřebným. Kampaň pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather a bude během začátku letošního roku probíhat formou billboardů.
Kampaň je založena celkem na šesti sděleních. Ta obsahují názvy knih kombinovaných s charitativními akcemi, které byly díky jejich přečtení podpořeny. „Přimět děti ke čtení není v dnešní době snadné. Proto jsme velmi rádi, že můžeme být i nadále součástí projektu, kterému se to daří,“ řekl Ondřej Obluk, Executive Managing Director Ogilvy & Mather.
V rámci projektu Čtení pomáhá se díky knihám přečteným dětmi postupně shromažďují potřebné částky na pomoc postiženým či jinak znevýhodněným lidem. Za každou přečtenou knihu dostávají dětští čtenáři virtuální částku 50 Kč, kterou potom věnují na některý z charitativních projektů. O tom, kdo pomoc obdrží, rozhodují právě děti. Každý rok se tak různým nadacím rozděluje 10 miliónů korun.
Pod kampaní je podepsán tým Marka Linharta a Petra Radotínského z agentury Ogilvy & Mather.