Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc srpen 2017 se vítězem stala realizace Big Shock New.
V tomto měsíci bylo přihlášeno 8 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Vítězem srpnových realizací se stala u porotců kampaň Big Shock New. Tato vítězná kampaň probíhala v období 25.8.-22.9.2017 v řetězci Ahold. Zadavatelem realizace byla společnost Al-Namura, spol. s.r.o., kreativní agenturami Fajny dizajn s.r.o./ POS Media Czech Republic s.r.o a realizátorem společnost POS Media Czech Republic s.r.o.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,73 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 7,2 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala 7,7 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 8,3 bodů. Srpnové realizace hodnotilo opět šest porotců, jmenovitě: PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.
Hodnocení vítězné realizace
„Výrazné, jasné, odpovídající produktu,“ ohodnotila vítěznou kampaň prezidentka České marketingové společnosti paní Jitka Vysekalová.
Hodnocení všech srpnových realizací
„Dle mého názoru jde celkově o průměrná zpracování, vybočuje první (Big Shock New) a poslední hodnocení (Vyhrajte vysněnou koupelnu se Zewou) – nápadem, zaujetím pozornosti,“ hodnotí srpnové realizace Jitka Vysekalová. „V zásadě považuji v tomto měsíci za nejpřínosnější, z hlediska nakupujícího, jasné označení produktu v kategorii, než paletový design na ploše,“ uvádí Petr Frey. „V tomto smyslu určitě zaujme Birell a Sensodyne.“
„Tento měsíc postrádám mezi pracemi tu, která by dramaticky čněla nad ostatní a výrazně proměnila místo prodeje,“ říká Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum. „Líbí se mi Ferrero pro svoji grafickou čistotu a Zewa pro pokus o netradiční přístup při
přípravě promočních materiálů. Naopak od některých značek bych čekal atraktivnější komunikaci a byl jsem lehce zklamán z jejich realizací. Což doufejme příští měsíc bude zapomenuto a tyto značky okouzlí jak mě, tak spotřebitele, kteří budou odcházet šťastni a spokojeni a s plnými nákupními vozíky.“
„Pro srpnové kampaně byly použity kvalitní a na výrobu náročné POS nosiče. Z již zavedené klasiky pro mě byla viditelná zejména kampaň Al-Namura na Big Shock, a to díky výraznému vizuálu a kombinaci použitých nosičů,“ uvádí Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR. „Velmi pěkným počinem byla instalace Shop in Shop Zewa“.