Reklama

Nová reklamní kampaň Pioneer Investments staví na protikladech

Investiční skupina Pioneer Investments letos připravila reklamní kampaň, která je postavena na protikladu nejistot vyplývajících ze současných socio-ekonomických témat a dopředu jasně deklarovaných cílovaných výnosů dividendových fondů Pioneer.

Cílem kampaně využívající především on-line média, je ukázat široké veřejnosti, že i v současném nestálém prostředí lze nalézt „jistotu“ v podobě nadstandardního výnosu dividendových fondů Pioneer. Kampaň byla i letos připravena ve spolupráci s AG Geronimo.

„Letos jsme vsadili především na on-line komunikaci prostřednictvím RTB bannerů. Díky tomu jsme schopni kampaň efektivně řídit a flexibilně optimalizovat její parametry v souladu s chováním cílové skupiny. Hlavní roli hrají aktuální sociálně-ekonomická témata, jejichž řešení či výsledek je „nejistý” v kontrastu s dopředu jasně deklarovanými, atraktivními cíli dividendových fondů Pioneer pro rok 2017.“ říká Dana Kryńska, ředitelka marketingu a PR Pioneer Investments ČR.

reklamni_kampan_pi_cz

„Dividendové fondy jsou dlouhodobě naším klíčovým produktem pro jednorázové investice. Pro mnoho lidí je investování stále ještě oblastí pouze pro „vyvolené“. Není „to“ garantované. Kolísá „to“. Nelze si „to“ „osahat“. A právě nemožnost si na investici „sáhnout“ výplata dividendy kompenzuje a pomáhá tak odstranit nervozitu investorů. V případě fondů Pioneer Investments je dividendový výnos ve výši až 7% úspěšně vyplácen již pět let v řadě.“ doplňuje Kryńska.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!