Bez chození „na jedno“ si lze českou pivní kulturu představit jen těžko. Díky změnám ve způsobu života i díky ekonomickým tlakům však Češi v této aktivitě v posledních letech polevili. Staropramen tak letošní hlavní kampaň značky postavil na připomenutí, že „Na jednom dobrém pivu lze všechny poznat nejlíp!“
Nový televizní spot doprovází poprvé také speciální pre-roll kampaň pro YouTube i unikátní mobilní aplikace PIVO?!, díky které může každý jednoduše a rychle svolat své přátele. Stačí k tomu pouze několik kliknutí na telefonu.
Hlavní letošní televizní spot Staropramenu bude vysílán na stanicích skupiny Prima Group. Protože však velká část cílové skupiny značky tráví čas na sociálních sítích či sledováním videí na YouTube, významná část kampaně se objeví také v deseti tematicky upravených variacích pro digitální prostředí v rámci pre-roll formátů určených pro internetové servery YouTube a iPrima. Deset různých začátků videí vychází ze znalosti nejčastěji navštěvovaných kategorií videí: sportovní videa, hudební videa, zvířata, vaření a recepty atd.
„Staropramen jako jedna z nejsilnějších pivních značek na trhu chce výrazně podpořit gastronomický segment pivního trhu, čemuž odpovídá i myšlenka a podoba kampaně. Chceme lidem připomínat, že by si měli spolu s kamarády zajít do hospody nebo restaurace na pivo. Mobilní aplikace jim pak maximálně zjednoduší organizaci,“ říká Michal Šlechta, manažer značky Staropramen a dodává: „V roce 2015 jsme se zaměřili na co nejširší pokrytí cílové skupiny při maximálním vytížení rozdílných komunikačních platforem, tedy hlavně v digitálním prostředí a mobilním marketingu. Jsme zvědavi na reakce lidí“