Pivovar Litovel ve spolupráci s PR agenturou ADison připravil kampaň na podporu prodeje s názvem U NÁS dnes platí děda. „Kampaň je primárně zaměřená na podporu prodeje, a to jak v maloobchodě, tak v gastroprovozovnách,“ vysvětluje vedoucí marketingu Pivovaru Litovel Markéta Václavková.
Současně má kampaň akcentovat příslušnost Pivovaru Litovel k regionu střední Moravy a navazuje tak na dlouhodobou komunikaci s hlavním claimem U NÁS. Aktuální soutěž vyzývá, aby lidé posílali vlastní historky, které si povídají u piva. Spolu s historkou zašlou třicet víček od piva nebo kartu s potvrzením vypití čtyř piv v restauraci. Deset výherců získá 10 000 Kč.
„Kromě komunikace v místě prodeje dáme o soutěži vědět v rámci sociálních sítí, médiích a dalších online kanálech,“ vysvětluje Alžběta Pavlínová, ředitelka agentury ADison. Soutěž doprovází image kampaň kombinující vizuály U NÁS Gustav vládne silou a U NÁS plot sousedy spojuje, za jejichž kreativou i vizuální podobou stojí agentura Comtech.