Citibank společně s MALL.CZ spustila marketingovou kampaň na podporu kreditní karty Citi MALL.CZ. V komunikaci, která potrvá od 26. května do 30. června 2014, využívá Citibank v integrované kampani online i offline média. Tato kampaň osloví diváky TV NOVA a TV PRIMA a posluchače sítě MMS rozhlasových stanic, včetně republikových či regionálních, jako jsou rádio Impuls, Express, Blaník, Černá hora a Fajn radio. Bannerové kampaně poběží na zpravodajských serverech Seznam.cz, Novinky.cz, iDNES.cz, Proženy.cz a nákupním portále MALL.CZ. Chybět nebudou ani nosiče venkovní reklamy CitiLight Vitrine v Praze.
„V kampani komunikujeme hlavní benefity kreditní karty Citi MALL.CZ. Tím klíčovým je získání 2 000 Kč na nákup na MALL.CZ, dále mají držitelé této kreditní karty možnost rozložení nákupu na MALL.CZ do splátek bez navýšení a zároveň získají za každou transakci touto kreditní kartou 2 % z hodnoty každého uskutečněného nákupu kdekoli i mimo MALL.CZ, a to ve formě Citi Life Prémií a až do výše 1 000 Kč měsíčně,“ popisuje výhody karty Jan Horák, manažer online prodeje a marketingu Citibank.