Marketing

Naše hospoda: nový gastronomický koncept Pivovarů Staropramen

Společnost Pivovary Staropramen, zakladatel a vlastník úspěšného gastronomického konceptu Potrefená husa, spouští nový projekt s názvem Naše hospoda, který zamíří především do regionů.

Jeho cílem je reagovat na poptávku hostů i majitelů a zvýšit kvalitu českého pohostinství v prostředí typických hospod. Tradiční české podniky zařazené do sítě Naše hospoda tak svým návštěvníkům nabídnou v jednotném a stylovém interiéru především perfektně ošetřené pivo a jednoduchou, ale kvalitní gastronomii. Koncept bude na rozdíl od Potrefených hus nefranšízový.

nasehospoda_logo

Společnost Pivovary Staropramen prostřednictvím už patnáct let existující úspěšné sítě restaurací Potrefená husa, které lze najít především ve větších městech, potvrdila, že dokáže měnit a zlepšovat českou pivní a gastronomickou kulturu. Nyní se značka Staropramen začne výrazně podílet i na proměně tradičních českých hospod. „I díky zkušenosti s Potrefenými husami a Vinohradským Parlamentem máme silné know-how, které při přípravě sítě podniků Naše hospoda hodláme naplno využít.

Typicky česká hospoda je pojem, který je součástí naší kultury. Na druhou stranu řada českých hospod velmi vítá naši pomoc při realizaci změn reagujících na vyvíjející se požadavky zákazníků, jejichž vnímání standardu se v posledních letech v mnoha směrech výrazně proměnilo,“ říká Jan Trochta, manažer značkových restaurací společnosti Pivovary Staropramen, podle něhož lze typického hosta Naší hospody definovat jako tradičního zákazníka, který si návštěvu hospody spojuje zejména se správně ošetřeným pivem a dobrým jídlem. Zároveň ale vyhledává pro něj přijatelný poměr kvality a ceny a má i určité nároky na podobu interiéru.

nasehospoda_1

Společnost Pivovary Staropramen se chystá oslovit majitele a provozovatele vybraných hospod, aby jim nabídla spolupráci v rámci konceptu Naše hospoda. Zapojení do projektu znamená, že vybraný podnik projde kompletní proměnou, kdy získá moderní a jednotný interiér včetně vybavení v podobě například nového nábytku a výčepu s nerezovým obložením. Jednotná bude také uniforma personálu nebo grafická podoba jídelních lístků. Zapojené hospody budou moci těžit i z propagace na internetových stránkách pivovaru Staropramen. „To ale samozřejmě není to nejdůležitější. S majitelem každé hospody projdeme především její fungování a budeme se snažit poradit tak, aby co nejlépe splňovala námi nastavené standardy v oblasti péče o pivo Staropramen, nabídky jídel a celkového servisu,“ vysvětluje Jan Trochta, podle něhož pilotní projekty ukázaly, že o koncept bude mezi provozovateli a majiteli hospod určitě zájem.

Společnost Pivovary Staropramen v rámci pilotního projektu takto proměnila už čtyři hospody – po jedné v Pardubicích a Hradci Králové a dvě v hlavním městě. „U pilotních projektů se proměna projevila ve všech směrech pozitivně, ve srovnání s minulostí jim například významně narostla návštěvnost. Obzvlášť nás to těší u těch mimopražských, protože koncept byl navrhnut především pro regiony,“ říká Jan Trochta a dodává: „V následujících několika letech bychom chtěli přidat řádově desítky nových hospod se zeleným logem Naše hospoda.“

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!