Asociace komunikačních agentur už potřetí pozvala do členských agentur studenty a zájemce. Letošního roku se zúčastnilo 16 agentur, do kterých zavítalo 450 návštěvníků. Na tento údaj se ale nedá úplně spolehnout.
To je počet registrací v registračním systému. Přitom je znám případ, kdy na místo samé dorazil dvojnásobek registrovaných účastníků. Jako obvykle převažovali mezi návštěvníky agentur studenti. Nicméně nechyběli ani zaměstnanci od konkurence.
„Od aktivity nAKAfe se nedá očekávat nějaký hromadný nábor. Je to dlouhodobý nástroj popularizace oboru. To, že i někteří profesionálové chtějí nahlédnout pod pokličku konkurence, nevadí,“ říká Marek Hlavica, výkonný předseda AKA. I když celkový počet návštěvníků nepřesáhl loňskou pětistovku, zájemců na jednu agenturu stoupl. Některé agentury měly „vyprodáno“.