Online banka Zuno, banka bez kamenných poboček v ČR a na Slovensku, se stala hlavním partnerem oblíbeného festivalu Dyzajn market, prodejní výstavy autorské tvorby českých návrhářů a designérů, který se uskuteční 1. a 2. srpna na Střeleckém ostrově v Praze.
Očekává se účast až 20 tisíc návštěvníků, kteří si budou moci nakoupit oblečení, šperky, doplňky nebo hračky od více než dvou set autorů a tvůrců nebo zhlédnout netradiční módní přehlídky.
S Dyzajn marketem má Zuno hodně společného. Oba jsou alternativou hlavního proudu. Místo nakupování uniformovaného zboží s přirážkami v nákupních centrech si na Design marketu lidé vyberou originální a cenově dostupné výrobky, místo chození do poboček starých bank a placení poplatků dostanou v Zuno účet zdarma a banku v mobilu.
„Vedle naší hlavní celoroční kampaně, která běží v televizi, přicházíme nyní s několika minikampaněmi zaměřenými na zajímavé a výrazné komunity. Spolu s cyklisty a bikery se nyní opravdu stylově propojujeme s designéry a návrháři, přičemž hrdě podporujeme alternativní festival. Zuno je totiž taky alternativa, v tomto případě starých bank, a proto si tak dobře rozumíme,“ říká šéf marketingu online banky Zuno Bohdan Fedor.
Zuno bude mít na festivalu svůj vlastní stánek, kde se návštěvníci můžou například vyfotit ve Smileboxu.
Kampaň připravil interní tým banky s agenturami Ponyhouse (content marketing), Black Apple (public relations), ZenithOptimedia a Zaraguza (média).
„Přijďte si užít dva skvělé prázdninové dny naplněné pohodou po okraj na Střeleckém ostrově, nakupte si originální kousky, zaposlouchejte se do koncertů, lenošte s námi, hrajte si, prostě si užijte Dyzajn market Festival”, zve Terezie Tunková, hlavní organizátorka akce.