Mlékárna Hlinsko rozjíždí v těchto dnech novou reklamní kampaň zaměřenou na produkty v tubách – Jesenku, Pikao a Piknik. Primárním cílem kampaně je vyvolání motivace ke koupi, sekundárně pak posílení pozitivní image u cílové skupiny s těžištěm posunutým k mladší generaci.
Jednoduché sdělení, které se nese celou kampaní, zní „Pokaždé jako poprvé“. „Chceme tím našim zákazníkům připomenout, že Jesenka, Pikao i Piknik chutnají stále stejně, jako když je ochutnali poprvé. Je jedno, jestli to bylo před rokem, nebo před dvaceti lety. Naše tuby jsou kultovní pochutinou jedné či dvou již dospělých generací. Když si ji dopřejeme, pokaždé přestaneme být rozumným dospělým, ale vrátí nás to do dětských let, kdy prostě jen toužíme po slastné chuti. Základní otázkou pro návrh komunikační strategie bylo ‘jak se procucat k vyšším prodejům‘,“ vysvětlila marketingová manažerka Mlékárny Hlinsko Veronika Pácaltová.
Hlavního tématu kampaně se drží i dvojice hraných spotů z dílny agentury McCann Prague a produkční společnosti Punch, které jsou ekvivalentem TV kampaně. „Ve videích zobrazujeme konkrétní lidi, dívku a chlapce, kterým skrze Jesenku, Pikanik a Pikao umožňujeme si znovu zažít své zapomenuté dětské radosti a sny. Také obaly tub a skupinové balení se graficky mírně změnily a korespondují s vizuály kampaně,“ řekla Pácaltová.
Kampaň poběží hlavně na internetu, hlavní platformou pro komunikaci bude facebookový profil Tatra se základnou přes 15 tisíc fanoušků v návaznosti na microsite na stránce www.pokazdejakopoprve.cz, na které se budou moci lidé za pomoci svých vlastních fotografií zapojit do soutěže o zajímavé ceny. Dva klíčové vizuály se objeví i v printu.
Hrané spoty uvádí hlinecká mlékárna do své kampaně teprve podruhé. Premiéru si odbyla loni, kdy přišla s TV kampaní a sloganem Tatra s láskou k mléku.