Média

MediaCom pro ŠkoFIN

Ve výběrovém řízení na mediální agenturu zvítězila společnost MediaCom. ŠkoFIN, vedle původního MindShare, byly osloveny celkem čtyři mediální agentury. Do užšího kola postoupily 2 subjekty. Samotné výběrové řízení trvalo měsíc. ŠkoFIN hodlá do vzájemné spolupráce investovat desítky milionů korun ročně.

„Aktuálně jsme na trhu jediná nebankovní finanční společnost, která již druhým rokem masivně investuje do marketingové komunikace a médií. V tomto trendu chceme i nadále pokračovat, protože nám do 250 dealerství skupiny Volkswagen přivádí nové zájemce o financování nákupu vozu.“ uvádí Lukáš Cankař, vedoucí marketingu a produktu ve ŠkoFINu a dodává: „Od mediální agentury jsme požadovali nový pohled na efektivitu vynakládaných finančních prostředků. V tomto ohledu MediaCom splnil naše očekávání z hlediska podmínek i kvality týmu a jeho nasazení. MindShare bych rád poděkoval za velmi úspěšnou, několikaletou spolupráci.“

„Vítězství v tomto výběrovém řízení si velmi vážíme a těšíme se na spolupráci. MediaCom dlouhodobě pracuje pro ostatní značky koncernu VW Group. Začlenění značky ŠkoFIN do našeho klientského portfolia vnímáme z tohoto pohledu jako logický a oboustranně výhodný krok, který nám dále umožní zúročit naše rozsáhlé znalosti automobilového segmentu.“ dodává Petra Pipková z MediaComu.

– red –

Čtěte také

  1. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!