Média

MediaCom pro ŠkoFIN

Ve výběrovém řízení na mediální agenturu zvítězila společnost MediaCom. ŠkoFIN, vedle původního MindShare, byly osloveny celkem čtyři mediální agentury. Do užšího kola postoupily 2 subjekty. Samotné výběrové řízení trvalo měsíc. ŠkoFIN hodlá do vzájemné spolupráce investovat desítky milionů korun ročně.

„Aktuálně jsme na trhu jediná nebankovní finanční společnost, která již druhým rokem masivně investuje do marketingové komunikace a médií. V tomto trendu chceme i nadále pokračovat, protože nám do 250 dealerství skupiny Volkswagen přivádí nové zájemce o financování nákupu vozu.“ uvádí Lukáš Cankař, vedoucí marketingu a produktu ve ŠkoFINu a dodává: „Od mediální agentury jsme požadovali nový pohled na efektivitu vynakládaných finančních prostředků. V tomto ohledu MediaCom splnil naše očekávání z hlediska podmínek i kvality týmu a jeho nasazení. MindShare bych rád poděkoval za velmi úspěšnou, několikaletou spolupráci.“

„Vítězství v tomto výběrovém řízení si velmi vážíme a těšíme se na spolupráci. MediaCom dlouhodobě pracuje pro ostatní značky koncernu VW Group. Začlenění značky ŠkoFIN do našeho klientského portfolia vnímáme z tohoto pohledu jako logický a oboustranně výhodný krok, který nám dále umožní zúročit naše rozsáhlé znalosti automobilového segmentu.“ dodává Petra Pipková z MediaComu.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!