Reklama

Marketingová kampaň k doplňkovému penzijnímu spoření

Na konci listopadu odstartovala nová kampaň ČSOB banky k podpoře Doplňkového penzijního spoření. Kampaň se zaměřuje především na mladší klienty. Jejím cílem je ukázat, že myslet na budoucnost se vyplatí i v mladším věku.

V on-line prostředí budou zájemci prostřednictvím bannerů, reklamy ve vyhledávání a mailingů směrováni na nové stránky www.plannapenzi.cz. Tam si mohou namodelovat, kolik dostanou v důchodu s penzijním spořením. Zároveň mají možnost požádat prostřednictvím formuláře o více informací nebo radu, jak sjednat doplňkové penzijní spoření. Na pobočkách se klienti zase setkají s plakáty.

csob

Motto kampaně zní: „Forever young.“ „A pro případ, že nebudete mladí věčně, začněte myslet na budoucnost už teď.“

ČSOB Doplňkové penzijní spoření je zajímavý nástroj na výhodné zhodnocení úspor díky státním příspěvkům a příspěvkům zaměstnavatele. Co se týče zhodnocení, jedná se o nejvýhodnější spořicí produkt se státní podporou na trhu.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!