Reklama

Reklama na značku Starobrno ukáže, jak se chodí v Brně na pivo

Nový reklamní spot s názvem Chci si to dát…na značku piva Starobrno je od soboty 18. 6. ve vysílání všech hlavních televizních stanic. Jde o první reklamu v duchu nového sloganu Pivo s moravským srdcem, která hodlá oslovit také mladší generaci. Reklama poběží i v regionálních kinech a bude ke shlédnutí na internetu. Motivy z reklamy se budou objevovat také na všech klíčových festivalech, které značka Starobrno podporuje.

Vznik nové reklamy měla na starosti agentura Grey v produkci Boogiefilms, režie se ujal Američan Frank Borin. Samotné natáčení bylo velmi atraktivní i pro přihlížející Brňany. Reklama totiž vznikala během dvou nocí na nejznámějších místech jihomoravské metropole – například v ulicích vedoucích k Zelnému trhu či pod katedrálou Petrov. Natáčelo se ale i na terase Pivovarské restaurace v bezprostřední blízkosti pivovaru Starobrno na Mendlově náměstí. V reklamě účinkují spousty brněnských herců a nechybí ani překvapení v podobě letadla čmelák se šikovným pilotem. Písničku ke klipu nazpívali Dan Bárta, Viktor Dyk a moravská hudební legenda Roman Dragoun.

„Reklama podporuje regionální hrdost. Zejména oslavuje jihomoravskou metropoli, jako město, které žije. Chceme oslovit mladou generaci, proto je reklama energická, nicméně pracuje se známou moravskou srdnatostí a bodrostí,“ přibližuje spot group brand manažer značky Starobrno Jiří Rákosník.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!