Komunikace

Institut Interní Komunikace Grand Prix má své vítěze

Na červnovém setkání Institutu Interní Komunikace (IIK) byly vyhlášeny výsledky soutěže IIK Grand Prix, která hodnotila práce z oblasti interní komunikace ve 4 kategoriích: elektronická komunikace, tištěné médium, komunikační strategie a událost. Porota byla složena z 8 odborníků z oblasti interní komunikace, marketingu, brandu, digitální i tištěné komunikace a hodnotila ve dvou kolech celkem 15 prací z 9 společností.

„Hlavním důvodem vyhlášení soutěže IIK Grand Prix je snaha o vytvoření transparentní soutěže, která přinese zpětnou vazbu na každou práci, otevře diskusi, nabídne možnost poučit se a posune hranice interní komunikace,“ vysvětluje Tomáš Poucha, spoluzakladatel IIK. Díky členství IIK v mezinárodní organizaci FEIEA postoupí vítěz do evropského kola FEIEA Grand Prix.

Práce, které tedy dále postupují jsou: interní zaměstnanecký časopis Echo vydávaný společností T-Mobile, série coachovacích rozhovorů, komunikační strategie DHL IT Services Value Wheel Survey a elektronická komunikace společnosti ČEZ „Naše principy“ věnující se podpoře firemní kultury. V kategorii událost bylo uděleno čestné uznání České pojišťovně a projektu „Manažerská konference České pojišťovny“. Přihlášené práce v této kategorii zároveň rozvířily diskusi o interním marketingu – do jaké míry lze projekty považovat za interní komunikaci a odkud se jedná o interní marketing? Dle reakcí členů IIK bylo odsouhlaseno, že téma bude jedním z plánovaných setkání.

Shrnutí jednotlivých kategorií IIK Grand Prix:

Interní komunikace

„S výsledky i průběhem soutěže jsme spokojeni, práce, které se nám sešly byly opravdu velmi kvalitní a potvrdili jsme si, že česká interní komunikace má světu co nabídnout“ shrnuje přihlášené práce Petr Sedláček, kouč a lektor s dlouholetou znalostí interní komunikace, který během vyhlašování soutěže prezentoval názory poroty směrem k soutěžícím.

Soutěžící, porota i účastníci červnového setkání se shodli, že téma soutěže je natolik zajímavé, že by se mu rádi věnovali více do detailů, proto bude srpnové setkání IIK věnováno ohlasům soutěže. Přizvána bude opět porota a hlavním bodem setkání bude diskuse nad pracemi a zpětná vazba od poroty.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista produktových informací (až 45.000 Kč) #2494
    Olomouc | 30000 - 45000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  5. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!