Média

ATO organizuje výběrové řízení

Minulý týden vyhlásila Asociace televizních organizací (ATO) výběrové řízení na realizátora čtvrté vlny elektronického měření sledovanosti televizního vysílání.

Smlouva se stávajícím realizátorem peoplemetrového měření vyprší koncem roku 2012. V tu dobu už bude připraven nový projekt, který od 1. ledna 2013 plynule naváže na tři předcházející vlny měření. Peoplemetrová data o sledovanosti televize mají čeští uživatelé k dispozici již čtrnáctý rok. Prvním realizátorem projektu byla v roce 1997 společnost Taylor Nelson Sofres Media Facts, nyní již devět let ATO spolupracuje s výzkumnou agenturou Mediaresearch.

Elektronické měření sledovanosti televizního vysílání v ČR se vyznačuje vysokou kvalitou dodávaných dat. Měření probíhá na reprezentativním vzorku 1 833 domácností (4 330 jednotlivců). Struktura panelu je průběžně upravována podle aktuálních dat ČSÚ a na základě exkluzivního Kontinuálního výzkumu ATO (9 000 respondentů ročně). Nastavené parametry nového výzkumu zachovávají vysokou úroveň stávajícího projektu a rozšiřují ho navíc o požadavky na měřící technologie, které jsou schopny reagovat na vývoj a změny ve způsobu příjmu a sledování televizního vysílání, a to jak v reálném čase, tak i v režimu na vyžádání.

Hlavním účelem výzkumu elektronického měření sledovanosti jsou data o sledovanosti televize. Projekt má ale další významnou a svým způsobem unikátní přidanou hodnotou, a sice výstupy z výzkumu životního stylu (LSS). Je realizován na peoplemetrovém panelu a sleduje mediální, postojové a spotřební chování dospělé i dětské populace. Zaznamenává i nově vznikající trendy v mediální konzumaci.

ATO letos poprvé, vzhledem ke změně zákonných předpisů, postupuje podle ustanovení zákona o veřejných zakázkách.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!