Obchodní řetězec s elektronikou Electro World pokračuje v expanzi na internetu. Poté, co zjednodušil a zmodernizoval svůj internetový obchod, rozjíždí i slovenskou verzi s koncovkou sk. Očekává od toho významný růst prodejů v zemi, kde má zatím tři značkové prodejny.
„Internetový prodej nám v Česku významně roste a rádi bychom tento trend zachytili i na Slovensku.“ říká Anna Rumianová, Service Manager společnosti Electro World.
Slovenský trh s elektrospotřebiči se (podle GfK) vzpamatovává z ekonomické krize. Loni vzrostl i díky přechodu na digitální televizní vysílání o osm procent. Slováci, tak za elektroniku utratili 860 milionů eur, což je ale stále méně než v roce 2008, kdy prodeje překonaly miliardu.
Slovenské zákazníky nejvíce potěší rychlé vyhledávání a rozšířený výběr sortimentu příslušenství a nabídka nových služeb. Do místních poměrů zavádí i nové komfortní služby – například při dodání domů si zákazníci mohou již v průběhu objednávání zboží zvolit den, kdy chtějí zásilku dovézt. Navíc, pokud platí velké zásilky dobírkou, nemusí mít u sebe hotovost, ale mohou zaplatit kartou přímo u řidiče.
„Slovenský trh je pro nás důležitý i proto, že je na něm stále prostor pro obchody s kvalitním zbožím, velkým výběrem a nadstandardní péčí o zákazníky.“ dodává Jan Gažovský, obchodní ředitel Electro World.
Stejně jako v Česku si mohou zákazníci Electro Worldu objednat zboží na internetu a následně si je vyzvednout a zaplatit v kterékoliv kamenné prodejně. Zboží má zákazník na prodejně k dispozici již hodinu od objednání na internetu a je mu rezervováno dva dny.
Nový internetový obchod podpoří dlouhodobou multichannel strategii společnosti, tedy paralelní prodej v moderních kamenných prodejnách, společně s plným využitím výhod internetu.
-red-