Marketing

České animované video přibližuje výhody "živé zkušenosti" pro zákazníky i výrobce

Společnost Dassault Systèmes, přední poskytovatel 3D a PLM řešení, vysvětluje netradiční formou princip „živé zkušenosti“ (lifelike experience) a výhody, které využití 3D nabízí zákazníkům i výrobcům. Video je součástí série, která přibližuje stále poměrně neznámé nicméně expandující odvětví řízení životního cyklu výrobku (Product Lifecycle Management). České video o živé zkušenosti najdete na facebookové stránce 3dsvět Dassault Systèmes a také na youtube.

Dassault Systèmes nabízí trojrozměrnou vizi celého životního cyklu produktu od návrhu přes údržbu po recyklaci. Svá řešení dodává 115 000 zákazníků v 80 zemích světa. Společnost je rovněž průkopníkem na poli 3D marketingových řešení. V minulosti spolupracovala například na 3D kampaních se společností Nestlé, nebo vytvořila 3D obchod pro franzouzský online butik Espacemax.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej nativní reklamy
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!