Média

Odborník na sociální média posiluje tým Euro RSCG Prague

Euro RSCG Prague spustilo novou divizi Euro RSCG Social, do jejíhož čela byl jmenován na pozici Social Media Director Pavel Hacker.

Nedlouho po úspěchu agentury Euro RSCG v prestižní soutěži Louskáček 2010, kde byly oceněny celkem tři digitální/SM kampaně pro společnosti Peugeot a Ministerstvo dopravy, přijala agentura Euro RSCG Prague do svých řad špičkového odborníka a jednu z vůdčích osobností v oboru sociálních médií Pavla Hackera a ještě více tak upevnila své vedoucí postavení nejúspěšnější digitální agentury.

Pavel Hacker přechází z Viral Booster, kde zašťiťoval kromě oblasti new businessu rovněž strategické konzultace společnostem, jako jsou Microsoft nebo Česká spořitelna, se specializací na sociální média a virální marketing. Předtím pracoval jako Service Development Director ve společnosti Neo @ Ogilvy a jako mediální konzultant v Advertures. Hacker je známý rovněž jako spoluzakladatel a organizátor Social Marketers Summitu, který se konal v září 2010 a který sdružoval téměř 300 evropských marketérů pod partnerstvím firem Nokia a O2, kde vystoupili zajímaví řečníci jako například Erica Swallow z Mashable.com (USA) a Thorbjörn Warin z Wooga (Švédsko/Německo).

Hacker uvedl: „Jsem nadšený, že se mohu připojit k týmu Euro RSCG Prague, k agentuře, která je dlouhodobě na vrcholu a která se řadí k těm s nejvíce stabilním vedením. Nedávno provedené změny v agentuře ji velmi dobře připravily na zásadní změny, které se odehrály a odehrávají v mediálním prostředí a prakticky ve všech oborech komerční komunikace, a věřím, že zapojení sociálních médií do její struktury práce ještě o kousek posune agenturu směrem k integrované komunikaci, která je dnes cílem prakticky každého velkého zadavatele.“

Gilles Bérouard, generální ředitel společnosti Euro RSCG Prague, dodává: „Během několika posledních měsíců jsme se převážně soustředili na jeden z našich cílů, a to být agenturou zaměřenou na sociální média a digital, a tak jsme opravdu rádi, že můžeme přivítat na palubě Pavla. Euro RSCG Social se bude svou prací soustřeďovat čistě na poradenství v souvislosti se sociálními médii a zároveň bude nedílnou součástí strategických doporučení pro naše klienty. Náš interní vzdělávací program bude v souvislosti se sociálními médii značně těžit z jeho znalostí a zkušeností. Zároveň budeme samozřejmě i nadále pokračovat v podpoře Social Marketers summitů a seminářů a budeme se snažit z nich udělat číslo jedna ve vzdělávacích programech v České republice i mimo ni.“

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!