Euro RSCG Prague spustilo novou divizi Euro RSCG Social, do jejíhož čela byl jmenován na pozici Social Media Director Pavel Hacker.
Nedlouho po úspěchu agentury Euro RSCG v prestižní soutěži Louskáček 2010, kde byly oceněny celkem tři digitální/SM kampaně pro společnosti Peugeot a Ministerstvo dopravy, přijala agentura Euro RSCG Prague do svých řad špičkového odborníka a jednu z vůdčích osobností v oboru sociálních médií Pavla Hackera a ještě více tak upevnila své vedoucí postavení nejúspěšnější digitální agentury.
Pavel Hacker přechází z Viral Booster, kde zašťiťoval kromě oblasti new businessu rovněž strategické konzultace společnostem, jako jsou Microsoft nebo Česká spořitelna, se specializací na sociální média a virální marketing. Předtím pracoval jako Service Development Director ve společnosti Neo @ Ogilvy a jako mediální konzultant v Advertures. Hacker je známý rovněž jako spoluzakladatel a organizátor Social Marketers Summitu, který se konal v září 2010 a který sdružoval téměř 300 evropských marketérů pod partnerstvím firem Nokia a O2, kde vystoupili zajímaví řečníci jako například Erica Swallow z Mashable.com (USA) a Thorbjörn Warin z Wooga (Švédsko/Německo).
Hacker uvedl: „Jsem nadšený, že se mohu připojit k týmu Euro RSCG Prague, k agentuře, která je dlouhodobě na vrcholu a která se řadí k těm s nejvíce stabilním vedením. Nedávno provedené změny v agentuře ji velmi dobře připravily na zásadní změny, které se odehrály a odehrávají v mediálním prostředí a prakticky ve všech oborech komerční komunikace, a věřím, že zapojení sociálních médií do její struktury práce ještě o kousek posune agenturu směrem k integrované komunikaci, která je dnes cílem prakticky každého velkého zadavatele.“
Gilles Bérouard, generální ředitel společnosti Euro RSCG Prague, dodává: „Během několika posledních měsíců jsme se převážně soustředili na jeden z našich cílů, a to být agenturou zaměřenou na sociální média a digital, a tak jsme opravdu rádi, že můžeme přivítat na palubě Pavla. Euro RSCG Social se bude svou prací soustřeďovat čistě na poradenství v souvislosti se sociálními médii a zároveň bude nedílnou součástí strategických doporučení pro naše klienty. Náš interní vzdělávací program bude v souvislosti se sociálními médii značně těžit z jeho znalostí a zkušeností. Zároveň budeme samozřejmě i nadále pokračovat v podpoře Social Marketers summitů a seminářů a budeme se snažit z nich udělat číslo jedna ve vzdělávacích programech v České republice i mimo ni.“
-red-