Pojišťovna České spořitelny spustila jarní kampaň, ve které komunikuje otevřenost FLEXI životního pojištění. Komunikace pokračuje v loňském konceptu „Změny nás baví“. Z médií využívá především TV, internet a doplňuje je bigboardy a road show po obchodních centrech.
Pojišťovna České spořitelny spustila v pondělí 4. dubna jarní kampaň na FLEXI životní pojištění. Koncept „Změny nás baví“ dále posunuje směrem ke komunikaci otevřeného pojištění. Kampaň primárně cílí na rodiny s dětmi do pěti let a jejím hlavním cílem je zvýšení povědomí o značce FLEXI. Kreativu připravila agentura Rust, Klemperer.
„Otevřenost vnímáme jako unikátní vlastnost našeho FLEXI životního pojištění, proto jsme ji chtěli podpořit další komunikací. FLEXI je otevřené změnám, dokáže se přizpůsobit budoucnosti každého klienta. Klientovi FLEXI neuzavíráme, ale otevíráme,“ sděluje Irena Rohlová, ředitelka úseku podpory prodeje.
„Hlavním motivem kampaně je deník, který nás provází životem konkrétního člověka. Záznamy deníku začínají v současnosti a pokračují do budoucnosti. Prohlížíme si tak jednotlivé stránky diáře, které jsou pro pisatele minulostí, ale pro diváka budoucností. Tato forma výborně vystihuje hlavní sdělení,“ přibližuje ztvárnění kampaně Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR.
-red-