Společnost Infront Sports & Media, oficiální marketingový partner Mezinárodní hokejové federace (IIHF) podepsala novou dohodu s firmou bet-at-home.com jako novým oficiálním sponzorem MS v ledním hokeji 2011. Tato dohoda znamená konec úspěšné marketingové a prodejní kampaně pro turnaj, jejímž výsledkem je výběr 13 mezinárodních špičkových sponzorů.
Připojí se dobře zavedený sponzor
bet-at-home.com je jedna z předních evropských společností zaměřených na on-line hazardní hry a sportovní sázky. Je také zavedeným sportovním sponzorem a věnuje se mimo jiné fotbalu, skokům na lyžích, tenisu, házené a klubovému lednímu hokeji. bet-at-home.com poskytuje oficiální sponzorský balíček pro Mistrovství světa v ledním hokeji 2011 s exkluzivitou pro kategorii produktu, a garantuje silné zastoupení firmy na všech 56 zápasech turnaje. Dohoda obsahuje plošnou reklamu, zviditelnění značky na oficiálních stránkách akce a ve všech tiskových materiálech, stejně jako atraktivní možnosti pohostinství po celé dva týdny mistrovství.
Významné značky přilákala silná mediální expozice
Prodej sponzorských balíčků turnaje na rok 2011 byl naprosto úspěšný díky mediálnímu pokrytí, které každým rokem zvyšuje hodnotu platformy. V roce 2010 dosáhla celková televizní sledovanost rekordních 734,7 milionů diváků. Přáním partnerů pro šampionát roku 2011 je široký výběr dobře umístěných světových značek. Z účasti bude mít prospěch každá zúčastněná společnost. Akce umožní zviditelnit značku a těžit z pozitivního vztahu s nejvýznamnější událostí mezinárodního hokeje.
„Mistrovství světa je vynikající platformou pro posílení naší dobré pověsti a zvýšení povědomí o naší značce na klíčových trzích ledního hokeje, a to zejména ve střední a východní Evropě,“ uvedl Jochen Dickinger, předseda představenstva společnosti bet-at-home.com. „Protože jsme sami součástí mezinárodního sportovního podniku, dokážeme velmi dobře ocenit hodnotu sportovní platformy se širokým rozsahem sponzorství. Naše různé sponzorské závazky v minulosti se ukázaly jako velmi prospěšné, a jsme nadšeni, že vidíme výsledky zapojení do takové světové události, jakou je Mistrovství světa.“
Bruno Marty, výkonný ředitel pro zimní sporty společnosti Infront, řekl: „bet-at-home.com uzavírá nominaci silných sponzorů pro letošní MS v ledním hokeji, která jasně ukazuje, že popularita tohoto turnaje jako mezinárodní komunikační platformy nadále stoupá. Přilákání nových partnerů a obětavost a dlouhodobé závazky současných značek jsou tím nejlepším důkazem, že společné úsilí IIHF a společnosti Infront v oblasti marketingu velmi atraktivního turnaje je stále úspěšné.“
– red –