Reklama

Česká pojišťovna „hraje fér“ ve sponzorských spotech od Mather Communications

Televizní přenosy hokejových utkání nyní budou doprovázet sponzorské spoty České pojišťovny. Kampaň „Hrajeme fér, v hokeji i v životě“ připravila Mather Communications.

Dva spoty s motivem hákování a nedovoleného bránění uvidí diváci ve vysílání ČT1 a ČT4 až do 16. dubna 2011 v rámci vysílání zápasů Česká pojišťovna play-off Tipsport extraligy a pak také při Mistrovství světa v hokeji.

Hlavním motivem spotů je hra fair play, což se odráží také ve sloganu „Hrajeme fér, v hokeji i v životě“. Sponzorské spoty ukazují „hokejové situace“ s nadsázkou přenesené do reálného života. „V prvním snímku s názvem hákování se snaží agilní senior holí vyčinit mladíkovi, který nastupuje do tramvaje. Na místě se rázem objeví rozhodčí, který v duchu fair play pošle útočníka na lavičku,“ popisuje František Mareš, Account Director Mather Communications.

Nadsázku najdeme i ve druhém spotu, v němž se muž střetne s uklízečkou na veřejných záchodcích, která mu koštětem brání vejít do dveří. I v tomto případě je nedovolené bránění odpískáno spravedlivým rozhodčím.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!