Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového (vícetematického) výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností.
Ke zjištění tohoto cíle je používáno metody osobního dotazování (face-to-face) v celé České republice. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.
Na dotaz spontánní znalosti značek pánského prádla se výsledky proti roku 2001 změnily minimálně. Lídrem zůstává a znalost vzrostla u Jitexu Písek (29,3 %), na dalších místech se opět objevuje Adidas (21,4 %) a Triola (19,2 %). Asi 15 % respondentů zná Pleas Šohaj, okolo 12 % pak značky Jeans, Šumavan Vimperk a Adam. Seznam jmenovaných značek dosáhl 50 názvů.
Graf:
Pánské prádlo