Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – pánské prádlo

Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového (vícetematického) výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností.

Ke zjištění tohoto cíle je používáno metody osobního dotazování (face-to-face) v celé České republice. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.

Na dotaz spontánní znalosti značek pánského prádla se výsledky proti roku 2001 změnily minimálně. Lídrem zůstává a znalost vzrostla u Jitexu Písek (29,3 %), na dalších místech se opět objevuje Adidas (21,4 %) a Triola (19,2 %). Asi 15 % respondentů zná Pleas Šohaj, okolo 12 % pak značky Jeans, Šumavan Vimperk a Adam. Seznam jmenovaných značek dosáhl 50 názvů.

Graf:
Pánské prádlo

Čtěte také

  1. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Asistent/ka marketingu
    Mukařov | 32000 - 34000 Kč za měsíc
  5. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!