Reklama

SPAR ČOS odstartoval cenovou dietu

SPAR ČOS odstartoval „cenovou dietu“ s řadou potravinářského i nepotravinářského zboží, které je v nabídce hypermarketů INTERSPAR až o desítky procent levnější než obvykle. Společnost SPAR ČOS se stále více přibližuje svým zákazníkům, a proto je tato kampaň načasována na období diet a úspor. Kampaň s mottem „SPAR CENOVÁ DIETA“ potrvá až do 13. týdne 2011. Navíc INTERSPAR odstartoval ve 4. kalendářním týdnu také akci „Super výprodej“ na nepotravinářské výrobky za výprodejové ceny.

„Kampaň „SPAR CENOVÁ DIETA“ je zaměřena na období, kdy lidé drží dietu a plní fitness-centra. Proto i naše ceny výrobků drží „dietu“ a zeštíhlují,“ říká Martin Ditmar, jednatel společnosti SPAR ČOS. „V každém týdnu drží dietu ceny jiných šesti výrobků. Cenově zvýhodněné výrobky najdou naši zákazníci v letáku INTERSPAR pod speciálním symbolem „SPAR CENOVÁ DIETA“,“ dodává Martin Ditmar.

Nabídka platí vždy po dobu platnosti letáku nebo do vyčerpání zásob. Dva vybrané výrobky mají navíc posílenou marketingovou komunikaci na billboardových plochách a jsou promovány spoty v instoru.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!