Infiniti, japonská značka výkonných automobilů, spouští novou celoevropskou verzi svého webu pro mobilní přístroje. Zákazníci tak budou mít k dispozici informace o značce Infiniti i na cestách na svých PDA bez ohledu na to, kde se právě nacházejí. Tullo Marshall Warren (TMW), agentura zabývající se digitálním marketingem, vyvinula tento mobilní web jako součást dlouhodobé strategie, jejímž cílem je zajistit zákazníkům kontakt se značkou prostřednictvím široké palety médií podle vlastní volby. Web bude k dispozici v 15 evropských zemích, ve kterých společnost Infiniti působí.
Firma TMW při návrhu tohoto webu uplatnila vyspělou technologii detekce zařízení, která umožňuje používat všechny telefony včetně přístrojů Smartphone. Plnohodnotný obsah je k dispozici ve všech telefonech. Pro uživatele přístrojů Smartphone jsou dále připraveny speciální funkce, jako je video streaming a animované nabídky výrobků, které umožňují plně využít všechny možnosti telefonu. Uživatelé přístrojů Smartphone budou mít rovněž přístup k funkci Infiniti TV, která nabízí exkluzivní videa o vozech Infiniti a značce jako takové.
Zákazníci tak získají přístup k množství informací o společnosti Infiniti, budou si moci vyžádat zkušební jízdu nebo zasílání brožury, zaregistrovat se pro odběr bulletinu Infiniti Insider a seznámit se blíže se značku Infiniti včetně jejího programu komplexní zákaznické zkušenosti (zahrnujícího služby VIP Service a Touring Assistance). Na domovských stránkách modelů si také mohou zvolit barvy jednotlivých vozů (ve verzích pro přístroje Smartphone).
Selena Harrington, ředitelka agentury TMW pro styk se zákazníky, k tomu uvedla: „Spuštění mobilní verze webu společnosti Infiniti otevřelo značce nový informační kanál pro Evropu. Snadná navigace a intuitivní návrh umožňují jednoduchý přístup k obsahu. Jsme proto přesvědčeni, že zákazníci na cestách budou projevovat větší zájem o všechny informace související se značkou.“
Douglas McDonald, ředitel divize mobilní komunikace, poznamenává: „Nový mobilní web společnosti Infiniti odlišuje značku od konkurence, protože byl skutečně navržen s ohledem na možnosti mobilních zařízení. Našim cílem bylo, aby uživatelé při hledání obsahu nemuseli načítat jednu stránku za druhou. Všechny informace jsou k dispozici maximálně na dvě kliknutí.“
Martin Jobin, manažer interaktivního marketingu ze společnosti Infiniti Europe, dodává: „Nový mobilní web odráží postavení naší společnosti, která neustále usiluje o inovaci na trhu. Chceme také inspirovat zákazníky, aby vyzkoušeli něco nového. Agentura TMW nám pomohla vytvořit web, který zajisté zvýší povědomí o značce mezi zákazníky.“
-red-