Reklama

Alpská lyžovačka s Direct Pojišťovnou

Mather Advertures spustila interaktivní hru o ceny pro DIRECT Pojišťovnu. Kdo se zaregistruje na mikrostránce www.alpskalyzovacka.cz, má možnost vyhrát týdenní pobyt v luxusním alpském hotelu v Rakousku pro celou rodinu v hodnotě 100 tisíc korun. Každý soutěžící navíc získá 50% slevu na cestovní pojištění.

Mechanika soutěže je jednoduchá. Po registraci se objeví obrázek zasněžené krajiny, ve kterém lze kamkoli kliknout. Pod jedním pixelem je schována hlavní výhra. Zkrátka nepřijdou soutěžící, kteří výhru nezískají – mohou být odměněni dalšími cenami, jako například slevou na cestovní pojištění v hodnotě 1 000 Kč, roční pojištění nemovitosti, domácnosti nebo automobilu od DIRECT Pojišťovny.

Pro návštěvníky je jednoduché začít soutěžit, protože díky propojení se sociální sítí Facebook se snižuje náročnost registrace na minimum. Soutěžící navíc mohou využít komunitní sítě k pozvání svých přátel do hry, čímž získají více pokusů k odhalení atraktivních výher.

„Vsadili jsme na kombinaci atraktivní výhry, propojení s Facebookem a propracovaného retro designu,“ řekl Michal Jeřábek, Client Service Director Mather Advertures. „Jsme také přesvědčeni, že možnost pozvat přátele a zajistit si tak vyšší šanci na výhru bude fungovat jako hlavní motivace pro sdílení této kampaně,“ dodal Michal Jeřábek.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!