Reklama

Novou Colovou příchuť jogurtu podpoří Choceňská mlékárna soutěží a PR

Choceňská mlékárna, přední český dodavatel mléčných produktů uvádí na trh netradiční příchuť „Cola“ u svého smetanového jogurtu. Rozhodla se tak na základě výsledků marketingového průzkumu výzkumné agentury Meritum Research. Kampaň byla zahájena 6. prosince 2010 a využívá sociální sítě, spotřebitelskou soutěž a public relations agentury Just PR.

Choceňská mlékárna přichází s novou originální příchutí jogurtů bez kofeinu a konzervantů jako první v regionu. Podle informací výrobce je první ve střední a východní Evropě, údajně se podobné produkty v současnosti nenachází nikde v Evropě.

Smetanový jogurt Cola bude zalistován do velkoobchodních řetězců již během prosince 2010. Distribuce se týká České republiky i Slovenska. V obou zemích bude dostupný již před vánočními svátky.

V kampani se však nezaměří jen na teenagery, na něž míří slogan „Fakt hustej jogurt“. Cílovou skupinou jsou rovněž děti, rodiče a skupiny, které mají v oblibě colové nápoje. Na rozdíl od nich však Smetanový jogurt Cola nabízí benefity, jako je absence kofeinu, konzervantů a dokonce i lepku.

Spotřebitelská soutěž bude anoncována na víčku jogurtu a potrvá od 13. prosince 2010 do 30. dubna 2011 (20 týdnů). Soutěž bude platná pro Českou republiku i Slovensko.

Každý spotřebitel, jenž zakoupí soutěžní balení výrobku „Smetanový jogurt Cola 150 g“ a vyplní soutěžní formulář na www.chocenskamlekarna.cz se zařadí do týdenního slosování o mp3 přehrávač Hyundai MP107 (2GB, FM). Na stránkách je třeba zadat unikátní kód z kelímku.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!